Powered by Blogger.
RSS
Post Icon

APA ITU CLOUD CROWD?

Cloud crowd adalah satu aplikasi dari facebook yg mana kita selesaikan 1 tugas yang diberi pada hari ini dan akan mendapat bayaran keesokkan harinya.https://www.cloudcrowd.com/i/7vz3tl

xpaham? kt sini saya link kan 1 panduannya http://www.wasgitel.info/wp-content/uploads/2012/05/panduan-Cloudcrowd-jhb.pdf tapi bahasa dia mungkin agak sukar untuk difahami kalau first time baca.

Kerja yang diberi sebenarnya selain bagi kita duit, ia jga membantu kita untuk mempertingkatkan lagi  bahasa inggeris kita.. Ia seolah-olah kita kembali pada zaman sekolah menengah di mana kerja-kerja yang diberi sama seperti kerja sekolah yang diberi oleh guru bahasa inggeris kita. Tak percaya? jom click link ni https://www.cloudcrowd.com/i/7vz3tl .


Dah click, kalau dah sila buka panduan yang diberi untuk step seterusnya ia...  xrugi ape2 pun, just buat kerja yang diberi dan dpt bayaran keesokkanya.. jika korg mmg pandai bahasa inggeris mmg sgt2 la ptt join, ble lagi nk gunakan kemahiran korg tu untuk menjana duit kan?? kalau xpandai sgt pun, xpe... kerja yg diberi INSYA'ALLAH korg boleh selesaikan dgn baik... sambil2 tu, boleh tingkatkan lg kemahiran berbahasa inggeris kan..lagi2, dapat duit.. x ke lumayan?? 


so, ape lagi...click sini dlu https://www.cloudcrowd.com/i/7vz3tl . 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment